Back to top

Zmień dietę na problemy z erekcją

Zmień dietę na problemy z erekcją

Impotencją może być zagrożony każdy z mężczyzn po osiągnięciu dojrzałości płciowej, bez względu na wiek czy aktywność seksualną. I chociaż jest to temat, którego panowie wolą unikać to warto jednak poznać sposoby na utrzymywanie prawidłowej erekcji czy też metody powrotu do pełnej sprawności seksualnej. Jednym z takich sposobów, który długotrwale poprawia ukrwienie prącia oraz ogólną aktywność seksualną jest codzienna dieta. I właśnie tym zagadnieniem się zajmiemy.

Czym są zaburzenia erekcji?

Zanim dowiemy się, jaki wpływ na aktywność seksualną ma dieta, warto dowiedzieć się czym w ogóle są zaburzenia erekcji. A jest to niezdolność do osiągnięcia bądź utrzymania wzwodu prącia w stopniu wystarczającym do satysfakcjonującej aktywności seksualnej. Wiele różnych czynników oddziaływuje na popęd seksualny oraz możliwość odbywania udanego stosunku.

Według wielu statystyk, problemy z osiągnięciem satysfakcji seksualnej może dotykać nawet około 15% mężczyzn. Jest to liczba, która niestety stale rośnie. Ale nie należy się załamywać i poddawać, bo nie są to zmiany nieodwracalne. Mężczyźni, którzy borykają się z zaburzeniami potencji często miewają wahania nastrojów oraz popadają w depresję, gdyż nie szukają rozwiązania, a tylko załamują ręce.

Co powoduje obniżenie potencji?

Na problemy z erekcją składa się szereg czynników, które nierzadko występują w połączeniu ze sobą. Jeśli ograniczymy czynniki negatywne to istnieje duże prawdopodobieństwo, że funkcje seksualne wrócą na właściwy tor. A co działa niekorzystnie na potencję:

  • Długotrwały stres. Niekiedy krótkie i niewielkie ilości stresu działają pobudzająco i są motorem napędowym męskiego libido. Długotrwałe działanie stresu ma całkowicie odwrotne skutki.
  • Używki. Alkohol i papierosy są prawdziwym wrogiem potencji. Dowiedziono naukowo, że mają one bezpośredni wpływ na erekcję. Więc jeśli zaczynamy odczuwać obniżoną sprawność seksualną, zrezygnujmy lub chociaż znacznie ograniczmy w swoim życiu właśnie te używki.
  • Brak aktywności fizycznej. Spędzanie wieczorów i weekendów na kanapie czy przed komputerem, do tego w połączeniu z piwem oraz daniami typu fast food zabijają męską potencję. Organizm jest wtedy rozleniwiony i niechętny do jakiejkolwiek aktywności, a tym bardziej do seksu. Spacer, siłownia czy bieganie natlenią krew, a to pomoże w osiągnięciu satysfakcji seksualnej.
  • Jedzenie żywności przetworzonej, z dużą ilością cukru, węglowodanów i pustych kalorii znacząco obniża libido. Wszelkie fast foody, słodycze i słone przekąski zjadane każdego dnia nie dostarczają potrzebnej ilości składników odżywczych. Przez to może dojść do impotencji.

Jak walczyć z impotencją?

  • Doraźnie. Jeśli problem z potencją pojawił się dopiero co i nie udaliśmy się do lekarza specjalisty, który pomoże nam w tej sytuacji, możemy przyjąć leki na potencję. Na rynku znajduje się bardzo wiele różnego rodzaju środków farmakologicznych, które sprawdzają się w nagłych wypadkach, np. Kamagra, która działa przez 4 godziny po pół godziny od zażycia. Jednak jeśli chcemy powrócić do pełnej sprawności, bez przyjmowania leków, skupmy się na metodach długofalowych.
  • Długofalowo. Są to takie metody, których efekty nie będą widoczne po pierwszym dniu zmian, ale z czasem mogą całkowicie rozwiązać problem impotencji, w szczególności u mężczyzn, których gospodarka hormonalna jest na odpowiednio wysokim poziomie. Czyli u panów w wieku do około 50 roku życia.

Dieta w walce z impotencją

Jednym z długofalowych metod zwalczania problemów z erekcją jest prawidłowa dieta, bogata w konkretne składniki odżywcze. Dodatkowo ważnym jest, aby jeść regularnie i to najlepiej w odstępach 2-3 godzin po sobie.

Węglowodany

Są niezbędnym elementem prawidłowej diety i powinny być dostarczane w formie pełnoziarnistych produktów zbożowych. Do tego można dodać chleb razowy, kasze gruboziarniste oraz ryż brązowy. Poza minerałami, łuski ziaren zawierają bardzo dużo błonnika, który pozytywnie oddziaływuje na potencję.

Składniki mineralne

Ich ogromna ilość kryje się w warzywach, o które trzeba uzupełniać każdy posiłek. Z owocami wystarczą 2 porcje na dzień. Zawierają one cynk, magnez i żelazo, które mają znaczący wpływ na żywotność plemników oraz ogólną jakość nasienia.

Tłuszcze

Powinny stanowić 35% składników odżywczych w diecie. I nie mówimy tutaj o przetworzonych tłuszczach prostych, które pochodzą z gotowych produktów oraz fast foodów, ale o tłuszczach nienasyconych, zawartych w rybach i oleju lnianym. Ograniczmy jedzenie tłustych mięs, serów topionych oraz oleju palmowego.

A może „afrodyzjaki”?

Jeśli elementy naszej diety mogą przyczynić się do poprawy popędu seksualnego, to czemu z nich nie korzystać? Od wielu wieków uważa się, że owoce morze poprawiają libido, a dodatkowo są źródłem cynku. Podobnie jest z ostrymi przyprawami, które podnoszą ciśnienie krwi. A co za tym idzie, mogą wpływać na prawidłowe ukrwienie prącia.

Do zdrowej diety, która poprawi popęd seksualny oraz pomoże walczyć z impotencją, warto dodać trochę sportu i aktywności fizycznej. Takie działania zmniejszają stres i przyspieszają metabolizm. A w sytuacji nagłej potrzeby zawsze możemy wziąć lek Kamagra ( https://www.aptekakamagra.pl/), aby pewnie uprawiać seks.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *